-
گزارش بازدید وب سایت :
کاربران آنلاین : ۲۸ نفر
تعداد بازدید های کل : ۱۶۳۱۴۹۹ مورد
ارزیابی میزان رضایتمندی بیماران در کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد
یكشنبه ٢٤ شهریور ١٣٩٨ ساعت ٦:٢١ ق.ظ ( بازدید : 436 نفر )
به گزارش روابط عمومی، صبح امروز اعضای کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان امام رضا (ع)، طی نشستی به بررسی میزان شاخصهای رضایتمندی بیماران و مراجعین به بخشهای مختلف بیمارستان پرداختند. آقای "نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) ضمن تاکید بر لزوم رعایت حداکثری حقوق خدمت گیرندگان خاطرنشان کرد: رضایتمندی بیماران، یکی از مشخصه های اثربخشی خدمات بیمارستان محسوب می شود و بدون شک، بخش عمده ای از این رضایتمندی در مراکز درمانی، مربوط به رعایت حقوق آنان و تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان و کمک به آنان برای برآورده ساختن نیازهایشان می گردد. در ادامه این نشست، نتایج حاصل از نظرسنجی و پایش رضایتمندی بیماران، همراهان و مراجعین به کلینیک ویژه، اورژانس، پذیرش، بخشهای پاراکلینیک، اعصاب و روان و ... ارزیابی شده و شاخصهای مربوط به رضایتمندی و رعایت منشور حقوق بیماران بررسی و تحلیل گردید و همچنین راهکارهای بهبود این شاخصها مورد بحث قرار گرفت. بر پایه این گزارش، اقدامات لازم جهت حفظ حریم بیماران در بخشهای مختلف، نصب تابلوی راهنما، تعمیر و مرمت درب ها و ورودی ها و ... از جمله سایر مواردی بود که در این نشست مطرح و بررسی شد.
منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان
این مطلب فاقد نظر می باشد.
برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...